تبلیغات فیس‌بوک، زیر تیغ دادگاه

در آستانه انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا، تبلیغات اینترنتی سیاست‌مداران و طرفداران آن‌ها در فضای مجازی به دغدغه‌ این روزهای دادگاه‌ها و دیگر مراجع نظارتی تبدیل شده است.
از این رو «مارک زاکربرگ»،موسس شبکه اجتماعی «فیس‌بوک»، روز یکم نوامبر ۲۰۱۹ در کمیته سرویس‌های اقتصادی کاخ سفید حاضر شد تا به این پرسش که «آیا نظارتی بر راستی‌آزمایی تبلیغات سیاست‌مداران در فیس‌بوک وجود دارد یا خیر» پاسخ دهد.

ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.