توسکا و روبیکا؛ جعبه‌های سیاه صداوسیما

در شرایطی که بینندگان تلویزیون چند سال است زیر بمباران کدهای دستوری مربع و ستاره قرار دارند، دور از انتظار نیست که بخواهند از سازوکار و درآمدهای حاصل از این تبلیغات آگاه شوند. چندی پیش ویدیو یکی از جلسات ستاد مقابله با کرونا در فضای مجازی منتشر و ردپای انحصارِ  قطبِ اصلی تبلیغاتِ صدا و سیما در آن مشخص شد. قطبی که یکی از شاخه های آن موضوع کدهای دستوری مربع و ستاره است.

ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.