چند می‌گیری مهمان صداوسیما شوی؟

رقابت عجیب برنامه‌های تلویزیونی برای دعوت از سلبریتی‌‌ها به عنوان مهمان و دستمزدهای نجومی برای حضور در این برنامه‌ها تبدیل به بازاری تجاری شده است. اگرچه هدیه‌دادن و تقدیر‌کردن در حد معمول در برنامه‌ها مرسوم است. اما مطلعان پرداخت «حق‌الزحمه حضور در برنامه» را به بحران مخاطب در صداوسیما نسبت می‌دهند.

ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.