اهمیت آموزش استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک در دوران شیوع کرونا

در دوران شیوع ویروس کرونا که اهمیت استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک به دلیل جلوگیری از مراجعه غیرضروری به شعبه ها بیشتر حس می شود، فرهنگ سازی و آموزش نحوه بهره مندی از این خدمات نیز ضروری به نظر می رسد.
بانک پاسارگاد در اقدامی شایسته، ضمن برگزاری کمپین آموزش بانکداری الکترونیک، نحوه استفاده از خدمات موبایل بانک پاسارگاد را به عنوان یکی از ابزارهای بانکداری الکترونیک، به صورت گام به گام به کاربران آموزش می دهد
موبایل بانک پاسارگاد یکی از کاملترین محصولات بانکی کشور در حوزه بانکداری الکترونیک است. برای نصب و راهاندازی این نرم افزار کافیاست فقط یکبار به نزدیکترین شعبه بانکی مراجعه و پس از آن برخورداری از اکثر خدماتبانکی را بهصورت غیرحضوری تجربه کنید.
این نرم افزار در مقایسه با نرمافزارهای مشابه دارای ویژگیهای منحصربفردی است. گستره وسیع خدمات از سهولت استفاده تا قابلیت تنظیم برای پرداختهای ماهانه و امنیت بالای آن از جمله این ویژگیها هستند.
اما اطلاعات مربوط به نحوه استفاده از این نرم افزار را چگونه میتوان دریافت کرد؟
مهمترین پاسخ به این سوال آن است که نرمافزار به قدری ساده و سازگار با کاربر طراحی شده که اساسا نیازی به راهنماییهای پیچیده در آن احساس نمیشود و در واقع در هرمرحله و هراقدامی، خود نرمافزار همه توضیحات لازم را به کاربر ارائه میدهد. با این حال بانکپاسارگاد در اقدامی خلاقانه، با تهیه فیلمهای آموزشی در این رابطه کلیه خدماتبانکی ارائهشده از طریق همراهبانک پاسارگاد را با زبانی ساده و بهشکل تصویری مرحله به مرحله آموزش داده است. با استفاده از این امکان هموطنان عزیز میتوانند با سرعت و سهولت نسبت به دریافت محتوای آموزشی اقدام و از این آموزشها بهرهمند شوند. ارائه آموزش الکترونیک خدمات همراهبانک اقدامی ارزشمند در شرایط فعلی گسترش بیماری کرونا و لزوم کاهش رفت و آمد غیرضروری به شعبهها می باشد.
هموطنان ارجمند می توانند جهت برخورداری از این آموزشها به سایت بانک پاسارگاد به نشانی https://www.bpi.ir/elearning مراجعه و یا جهت اخذ اطلاعات بیشتر با مرکز مشاوره و اطلاعرسانی این بانک به شماره 82890 تماس حاصل نمایند.