کودکان اینفلوئنسر یا کودکان کار اینستاگرامی؟

کودکان اینفلوئنسر، کودکانی که امروز در قالب انجام بازی‌ها و رفتارهای روزمره‌، نان‌آوران کوچک خانواده‌ هم شده‌اند. گرفتن «تبلیغات» اولین هدفی است که والدین این کودکان به آن‌ دست می‌یابند. در گذشته اگر پدر و مادر، فرزندان کوچک خود را وادار به انجام شیرین‌کاری‌ها و پشتک زدن‌ها می‌کردند تا صرفا تایید و تحسین دیگران را برانگیزند، امروز در فضای سایبر از آن کسب درآمد می‌کنند. از همین رو حالا آنان را دسته کودکان کار قرار می‌دهند.

حالا این پدیده اجتماعی_اقتصادی یعنی «صنعت تبلیغ توسط کودک اینفلوئنسر» با سرعت زیادی در حال گسترش است. اما در نهایت این طریقه مواجهه جامعه و قانون است که در اثرگذاری مثبت ومنفی آن تعیین کننده خواهد بود.

ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.