پنجشنبه ۰۳ آبان ۱۴۰۳ 24 October 2024
دوشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۸
کد خبر: ۱۲۶۳۱

مجمع نمایندگان گیلان: نیاز فوری به بیمارستان سیار، آذوقه، پزشک و پرستار در گیلان

اعضای مجمع نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به علی لاریجانی، رئیس مجلس و سعید نمکی، وزیر بهداشت و درمان اعلام کردند که وضعیت گیلان اضطراری است و خواهان افزایش کمک‌های ستاد ملی مقابله با کرونا به استان شدند. مجمع نمایندگان گیلان در این

اعضای مجمع نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به علی لاریجانی، رئیس مجلس و سعید نمکی، وزیر بهداشت و درمان اعلام کردند که وضعیت گیلان اضطراری است و خواهان افزایش کمک‌های ستاد ملی مقابله با کرونا به استان شدند. مجمع نمایندگان گیلان در این نامه می‌گوید بسیاری از پرستاران و پزشکان ترک کار کرده‌اند و در برخی از شهرستان‌ها حتی یک پزشک هم وجود ندارد.

مجمع نمایندگان گیلان در این نامه اعلام کرد که یکی از عوامل گسترش کروناویروس جدید در استان گیلان «حضور مردم در بیرون از منزل» و تجمع در اماکن عمومی است. نمایندگان خواهان تعطیلی ادارات و موسسات دولتی به مدت دو هفته و قرنطینه استان شدند.

نمایندگان نوشته‌اند برخی از پزشکان و پرستاران ترک کار کرده‌اند و در برخی از شهرستان‌ها حتی یک پزشک وجود ندارد. مجمع نمایندگان یادآوری کرده است که کادر درمان به لوازم حفاظت شخصی نیاز دارد. آن‌ها همچنین اعلام کردند که استان گیلان نیاز فوری به بیمارستان سیار دارد.

ارسال نظر
captcha
captcha
پربازدیدترین ویدیوها
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها
پیشنهاد سردبیر
زندگی