به گزارش سایپانیوز، این مرکز پس از ۱۴ سال از زمان تأسیس کارگزاری بیمه سایپا راهاندازی شده و هدف اصلی آن ارتقای کیفیت خدمات به مشتریان، بهینهسازی فرآیندهای بیمهای و تسهیل فروش و تمدید بیمهنامهها است.
مرکز تخصصی امور مشتریان با استفاده از سامانههای نوین، امکان پایش دقیق و مستمر بیمهنامهها را فراهم کرده و فرآیند صدور و تمدید بیمهنامهها را به صورت آنلاین و در کوتاهترین زمان ممکن انجام میدهد. مشتریان میتوانند در هر نقطه از کشور، مراحل ثبت درخواست، محاسبه حق بیمه و صدور بیمهنامه را بهصورت نقدی یا اقساطی پیگیری کنند.
ظرفیت این مرکز در آینده توسعه خواهد یافت و پيشبينی میشود در ميان مدت، تمديد بيمهنامه تا ۱۰ برابر وضعیت فعلی افزایش پیدا کند. همچنین توسعه خدمات آنلاین و اتوماسیون فرآیندها از برنامههای آتی این مرکز است تا مشتریان در هر زمان بتوانند به خدمات مورد نیاز خود دسترسی داشته باشند.
در گفتوگوی فراز با دو نماینده مجلس بررسی شد:
سید محمدوهاب نازاریان در پایان نامه
پیامدهای پر مخاطره تصمیم بانک مرکزی
احمد شیرزاد در گفتگو با فراز بررسی کرد