شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ 27 July 2024
چهارشنبه ۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۷
کد خبر: ۵۸۸۳۵

از پرواز تا سقوط همای!

از پرواز تا سقوط همای!
این داستان پرواز و سقوط همای است. او که در ابتدا با ترانه‌‌سازی‌های عامیانه و با رمزگذاری‌های به ظاهر ضد مذهب و اعتراضی کار خود را آغاز کرد، ۸ سال ممنوع‌الکار شد؛ در میانیه انتقادات طیفی خاص به صحنه اجرا بازگشت. برای نشان دادن حسن نیتش، از شهدای غواص و شهدای منا نیز خواند و اخیرا در یادواره‌‌ای برای سردار سلیمانی، چند قطعه با ارزش یک میلیارد و ششصد میلیون تومان در تالار وحدت به اجرا درآورد و حالا در اظهاراتی عجیب می‌گوید که فریب خورده است!

پس از اجرای ۱۲ دی در تالار وحدت، همه چیز بر وفق مراد همای و تکریم کنندگانش بود تا اینکه عکس‌های اجرا بیرون آمد و واکنش گروهی از کاربران و رسانه‌ها را برانگیخت. پس از این ماجرا همای به اصطلاح دست پیش را گرفت و به جای دفاع از تصمیمی که برای این اجرا گرفت اظهار کرد که در عمل انجام شده قرار گرفته و فریب خورده است. به نظر می‌رسد همای بیش از فریب خوردن از عمومی شدن این اجرا و بهره‌برداری های مالی‌اش غمگین باشد!

در نهایت او یک فیش واریز ۷۰۰ میلیون تومانی در صفحه شخصی‌اش منتشر و اعلام کرد آن را به شهرداری پس فرستاده است. همای درحالی پس فرستادن این مبلغ را با برچسب طرف مردم بودنش مزین کرده که مشخص نیست تکلیف ۹۰۰ میلیونِ باقی مانده از آن دریافتی، چه شده است؟

اما مسیر هنری همای، علیرغم بزنگاه‌های پرواز و سقوط، ذات خود غریب و غم انگیز است. در سیستمی که هنرمند را برای بقا و اجازه کار داشتن وابسته به منافع و سلایق خود بار‌می‌آورد فاصله هنرمند ماندن و هنربند شدن تنها یک حرف است...

حجم ویدیو: 40.50M | مدت زمان ویدیو: 00:06:12 دانلود ویدیو
برچسب ها:
ارسال نظر
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها

علی لاریجانی در یک قدمی دبیری شورای عالی امنیت ملی

آقای کیانیان! بگذاریم پزشکیان خودش باشد!

جایی برای پیرمردها هست؟!

بابک زنجانی؛ از بسیجی اقتصادی تا همیار طلبکار!

علی اکبر صالحی بیشترین شانس را دارد؛ تنها کسی که موفق به کسب مجوز مذاکره با امریکا شده

چرا روسای جمهور آمریکا ترور می‌شوند؟| چه کسانی کشته و چه کسانی جان سالم به‌در بردند؟

یزد در مسیر کابل شدن؟!

نسخه تاریخی برای درمان ایران؛ این کهن‌درخت، راهی جز اصلاحات ندارد

‏سناریوهای ۱۵ تیر

اینفوگرافیک؛ همه مخالفان پزشکیان

اینفوگرافیک؛ آن‌ها که به پزشکیان گفتند آری

پیام مهم سیدمحمد خاتمی: در انتخابات گذشته رأی ندادم و با اکثریت همصدا شدم| اینک اما فرصتی پیش آمده که امیدوارم روزنه‌ای باشد به فضایی که در آن صدای اکثریت شنیده شود| به دکتر پزشکیان رای خواهم داد

بازی زیرپوستی پورمحمدی؛ مرد مرموز مناظرات، فرشته نجات قالیباف و عامل اجماع جبهه انقلاب 

ما در زمان قاجار خیلی بدبخت بودیم؟!

پیشنهاد سردبیر
زندگی