پنجشنبه ۰۳ آبان ۱۴۰۳ 24 October 2024
دوشنبه ۰۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۴
کد خبر: ۷۶۴۰۷
نگاهی به یک همایش انتخاباتی عجیب:

هلالی و پازل‌بند در خدمت قالیباف

همایش انتخاباتی محمدباقر قالیباف امشب برگزار می‌شود. همایشی که فهرست برنامه‌های آن دارای تعارض‌های بسیاری است. از یک سو نام عبدالرضا هلالی به عنوان مداح پس از سخنران در این همایش دیده می‌شود.

در سوی دیگر اما کنسرت زنده گروه پاپ «پازل‌بند» به همراه «نوازندگان»‌ است که برنامه بعدی همایش قالیباف در تهران است. در پایان نیز اعلام شده که یکی از کمدین‌های معروف به عنوان «بمب خنده» در این همایش حضور دارد.

بسیاری این برنامه‌ریزی را نشانه‌ای بر بی‌گفتمانی قالیباف در سیاست‌ورزی و تبلیغات انتخاباتی دانسته‌اند. موضوعی که در ادوار پیشین نیز چشم اسفندیار قالیباف بود و از علل ناموفق بودن او به حساب می‌آمد. ستاد انتخاباتی قالیباف اما بار دیگر نشان داد که همچنان بدون چارچوبی مشخص در پی به دست آوردن رای مخاطبان مداحی هلالی و کنسرت پاپ پازل بند به شکل توأمان است. موضوعی که البته درست برخلاف هدف اصلی آن، می‌تواند برای هر دو گروه دافعه ایجاد کند.  

نکته دیگر اینجاست که هزینه دعوت چهره‌های معروف به همایش از هلالی مداح گرفته تا پازل‌بند و «ساسان کریمی» با توجه به سابقه آن‌ها بالاست.

به طور مثال اطلاعات آخرین کنسرت پازل بند در خرداد امسال در برج میلاد نشان می‌دهد میانگین قیمت بلیط‌ها حدود ۴۰۰ هزار تومان بوده است.

حال پرسش اینجاست که این هزینه‌ها چگونه و از چه طریقی از سوی ستاد قالیباف تامین شده است؟ در شرایطی که دیگر کاندیداهای انتخابات تاکنون چنین همایش‌هایی برگزار نکرده‌اند. 

ارسال نظر
captcha
captcha
پربازدیدترین ویدیوها
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها
پیشنهاد سردبیر
زندگی