به گزارش سایپانیوز، داریوش گلمحمدی درباره آخرین وضعیت پروژه پادرا پلاس اظهار کرد: این محصول، نسخه بهروز و کارآمدتری از کامیونت پادرا است که با تغییرات ظاهری، تریم داخلی و ارتقای امکانات، جایگزین تدریجی مدل فعلی در بازار خواهد شد.
وی افزود: طی سالهای گذشته به دلیل هزینه بالای قطعات، بهویژه قطعات بدنه با ارزش ارزی بیش از ۴ تا ۵ هزار دلار، تولید پادرا به حدود ۱۰ هزار دستگاه محدود شد. لذا در گام نخست پروژه جدید، بیش از ۵۰۰ قالب بدنه با هزینهای حدود ۶ میلیون یورو خریداری و منتقل شده و فرآیند نمونهسازی و تولید داخلی آنها در حال انجام است.
مدیرعامل شرکت زامیاد هدف اصلی این پروژه را کاهش ارزبری و افزایش تیراژ عنوان کرد و گفت: برنامه تولید سال جاری ۱۵ هزار دستگاه تعیین شده است، اما تحقق آن منوط به بومیسازی قطعات غیر بدنه و داخلیسازی کامل زنجیره تأمین است.
به گفته وی، برای توسعه قالبها و زیرساختها حدود ۶۰۰ میلیارد تومان سرمایهگذاری پیشبینی شده که با مشارکت سازندگان میتواند به بیش از ۷۰۰ میلیارد تومان برسد. در مجموع، برای تأمین قطعات و ارتقای پادرا پلاس، بین ۱۲۰۰ تا ۱۳۰۰ میلیارد تومان سرمایهگذاری نیاز است.
در گفتوگوی فراز با دو نماینده مجلس بررسی شد:
در گفت وگوی محمد منظرپور با مازیار خسروی بررسی شد
در گفتوگو با سیدهادی میرعلمی مطرح شد
یارانه سوخت هواپیما؛ چاهی بیانتها از جیب فقرا به کام ثروتمندان
جشنی برای کودکان کار
جزیره به روایت یکی از قدیمیترین ساکنانش