به گزارش روابط عمومی و امور بینالملل سازمان منطقه آزاد کیش، نشست هماهنگی روابط عمومیهای سازمان و شرکتهای تابعه با محوریت «ارتقاء برند جزیره کیش» برگزار شد.
در این نشست، سیدحسین احمدنژاد سرپرست روابط عمومی و امور بینالملل سازمان، با تأکید بر اینکه «ارتقاء و رشد یک برند در سایه تعامل و تلاش همه اجزا محقق میشود» گفت:
«روابط عمومیهای سازمان و شرکتهای تابعه، اعضای یک خانواده هستند و هر یک باید در حوزه کاری خود برای تقویت برند کیش تلاش کنند.»
وی ارتباط نزدیک با مخاطبان، پاسخگویی سریع و انعکاس دقیق اقدامات را محور اصلی فعالیت روابط عمومیها دانست و افزود: «تمامی این اقدامات باید با هماهنگی و تعامل مستمر انجام شود.»
در ادامه، نمایندگان روابط عمومی شرکتهای تابعه به طرح دیدگاهها و مسائل کاری خود پرداختند و مقرر شد این نشستها به منظور ایجاد انسجام و هماهنگی بیشتر، به صورت ماهانه برگزار شود.
شایان ذکر است در پایان این جلسه، از تلاشها و اقدامات روابط عمومیهای شرکتهای تابعه با اهدای لوح تقدیر شد.
در گفتوگوی فراز با دو نماینده مجلس بررسی شد:
در گفت وگوی محمد منظرپور با مازیار خسروی بررسی شد
در گفتوگو با سیدهادی میرعلمی مطرح شد
یارانه سوخت هواپیما؛ چاهی بیانتها از جیب فقرا به کام ثروتمندان
جشنی برای کودکان کار
جزیره به روایت یکی از قدیمیترین ساکنانش