چهارشنبه ۱۲ شهريور ۱۴۰۴ 03 September 2025
دوشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۰
کد خبر: ۴۹۹۰۶
سامانه #۷۲۰* بانک پاسارگاد یک میان‌بر شگفت‌انگیز؛

نقش USSD‌ها در عصر دیجیتال

شرایط زندگی امروزی، تحت‌تاثیر پیشرفت روزافزون تکنولوژی و پاندمی کرونا تغییرهای شگرفی داشته که منجربه کم‌رنگ‌شدن تقاضای دریافت خدمات حضوری در بخش‌های مختلف شده‌است. خدمات‌ بانکی نیز به‌عنوان یکی از بخش‌های پرمخاطب و ضروری تحت تاثیر این تغییرها قرار گرفته‌است. بانک‌ها همواره تلاش کرده‌اند به سطوح مختلف نیازهای موجود توجه کنند و راه‌حل‌‌های متناسب با خواست مخاطبین را به آن‌ها ارائه دهند. درواقع امروزه افراد با حداقل سواد دیجیتال و استفاده از یک گوشی تلفن همراه می‌توانند خدمت‌های متنوعی را دریافت کنند.

در این میان روش‌های ارائه خدمات بانکی باید با‌توجه به دانش، امکانات و نیاز مشتریان طراحی و در اختیار آن‌ها قرار گیرد. به همین دلیل بانک‌ها از طریق روش‌های مختلف ازجمله تارنمای بانک، نرم‌افزارهای تلفن‌همراه و... خدمات خود را در اختیار مشتریان قرار می‌دهند. یکی از این روش‌ها که محدودیت‌هایی مانند لزوم بهره‌مندی از دانش فعالیت در فضای دیجیتال، استفاده از تلفن همراه هوشمند و دسترسی به اینترنت را حذف کرده‌است و خدمات را به‌راحتی در اختیار مشتریان بانک‌ها قرار می‌دهد استفاده از سامانه‌های مبتنی بر کدهای USSD است.

 در این راستا بانک پاسارگاد از ابتدای تأسیس، هم‌سو با آخرین دستاوردهای دنیای دیجیتال، انواع خدمات غیرحضوری خود را به شکل‌های مختلف از جمله بانکداری الکترونیک، نرم‌افزارهای تلفن‌همراه، وب‌اپلیکیشن و... در اختیار هم‌وطنان عزیز قرار داده‌است. استفاده از سامانهآنی‌بانکپاسارگاد(امپاد)یکی از روش‌های ارائه شده در این راستا است. این سامانه بابهره‌گیریازتکنولوژی USSD خدمت‌‌های بانکی را در اختیار تمام مشترکینشبکه‌هایتلفنهمراهقرار داده است.

برای استفاده از این این سامانه کافی‌است شماره #‌720*را در شماره‌گیر تلفن همراه وارد نمایید و مجموعه‌ای از خدمات را بدون نیاز به اینترنت در تلفن همراه خود دریافت کنید.

در سامانه #720* گزینه‌های پرکاربرد به‌راحتی در اختیار استفاده‌کنندگان قرار گرفته است. از جمله مواردی که در سامانه آنی‌بانک پاسارگاد ارائه شده‌است می‌توان به استفاده از همبانک (استعلام چک، رمز دوعاملی اینترنت‌بانک، مانده حساب، دریافت شناسه شبا و رمز پویای کارت)، خریدانواعشارژسیم‌کارت‌های اعتباری، پرداخت قبض(موبایل، قبض خدماتی و قبض جریمه)، خرید بسته‌های اینترنت، دریافت رمز پویای کارت، دسترسی به نرم‌افزار و سایت پی‌پاد، مسدودسازی کارت و پرداخت کمک‌های خود به موسسه‌های خیریه اشاره کرد.

دسترسی به این مجموعه، بسیار ارزشمند است مشروط به این‌که در رقابت با دیگر سامانه‌های موجود در بازار با سرعت و دقت بیشتری خدمات را ارائه کند. امروزه کاربران با دنیایی از برنامه‌های دیجیتال و اینترنتی بانک‌ها روبرو هستند. در این میان،سامانه‌ای می‌تواند موفق‌تر باشد که مانند سامانه #720*  بهترین و آسان‌ترین راه را ارائه کند.

مرکز مشاوره و اطلاع‌رسانی بانک‌پاسارگاد به شماره تماس۸۲۸۹۰ و هم‌چنین سامانه‌ CRM در تارنمای این‌بانک به نشانی https://www.bpi.ir/crm آماده‌ پاسخ‌گویی به سوال‌ها و ارائه‌ دانسته‌های بیشتر درخصوص این سامانه می‌باشد.

 

 

ارسال نظر
captcha
captcha
پربازدیدترین ویدیوها
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها

رئیس هیئت مدیره بانک اقتصادنوین: همه ما باید به اندازه سهم خود، در قبال تحقق برنامه‌های بانک مسئولیت پذیر باشیم

چند راهکار ساده برای تقویت آنتن‌دهی گوشی‌های هوشمند

وای‌فای خانه به سلامت قلب کمک می‌کند؟

اکتشاف «تایتانیک»؛ پوششی برای عملیات سری آمریکا بود؟

آذر منصوری:  لغو کنسرت خیابانی همایون شجریان، فراتر از یک تصمیم اداری یا امنیتی است

افشای مکالمات پوتین و رئیس‌جمهور چین درباره جاودانگی و طولانی کردن عمر انسان تا ۱۵۰ سال

منابع کالابرگ برای هفت دهک تأمین شده؛ پرداخت‌ها از امروز یا فردا آغاز می‌شود

از گلوی من دستاتو بردار!

رئیس سازمان پدافند غیر عامل: هیچ‌یک از فرماندهان شهید ما در جنگ ۱۲ روزه، از ابزارها یا اپلیکیشن‌ها استفاده نمی‌کردند

تسریع در تکمیل طرحهای ریلی کشور از الزامات توسعه کشور است

مهلت انتخاب رشته کنکور تا این تاریخ تمدید شد

ویدیو؛ بازی ۲ پلنگ ایرانی در پارک ملی شیراز

ادعای شاباک: طرح ترور بن گویر را خنثی کردیم

پایان سفر چهار روزه به چین؛ پزشکیان به ایران بازگشت

پیشنهاد سردبیر
زندگی