دوشنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۴ 20 October 2025
چهارشنبه ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۰
کد خبر: ۵۰۶۶۹

«بازیابی بازار» در تازه ترین شماره «سفیر» بانک ملی ایران

تازه ترین شماره «سفیر» به سفر مدیرعامل و اعضای هیات مدیره بانک ملی ایران به منطقه عسلویه و نیز موضوع نقش بازاریابی مدرن در صنعت بانکداری پرداخته است.

ه گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، دویست و نودمین شماره این ماهنامه همچنین دیجیتال مارکتینگ در تبلیغات بانکی دیجیتال، نقش توسعه غیرنفتی در حل مشکلات اقتصادی، مدیریت سبز در بانک ملی ایران و نقش بانک ملی ایران در توسعه اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی کشور را بررسی کرده است.

روسای واحدهای موفق بانک نیز در این شماره از نشریه از راه و روش کاری خود سخن گفته اند.

نشریه داخلی بانک ملی ایران با عنوان «سفیر» با قدمت ۸۸ سال به دو زبان فارسی و انگلیسی منتشر می شود و نسخه دیجیتال آن در بخش نشریات پورتال خبری بانک ملی ایران به نشانی www.bmi.ir قابل دسترس است.

 

ارسال نظر
captcha
captcha
پربازدیدترین ویدیوها
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها

مقام معظم رهبری: مدال‌آوری در روزهای جنگ نرم، ارزش مضاعف دارد | رئیس‌جمهور آمریکا افتخار می‌کند که صنعت هسته‌ای ایران را از بین برده‌؛ خیلی خوب، به همین خیال باش

سیمایی صراف: دانشگاه‌ها باید عقلانیت را به جای شبه‌علم نهادینه کنند

سخنگوی دولت: یارانه دهک‌های یک تا سه پرداخت شد

مصوبه حذف چهار صفر از پول ملی به دلیل ابهاماتی به مجلس بازگردانده شد

رئیس قوه قضائیه: اقدام پدر امیرمحمدخالقی درس‌آموز بود

اعمال مالیات ۸ درصدی برای بازی‌های ویدئویی خشن

پرسپولیس هنوز هم با هاشمیان تمرین می‌کند

کاهش قیمت مسکن واقعی است؟

کرباسچی: ریشه تشکیل اتاق عفاف و حجاب و به کارگیری ۸۰هزار آمر به معروف، بودجه کلانی است که برای آمران به معروف تصویب شده

جاده چالوس در حال حاضر مسدود است

برلین ۱۵ جنگنده اف-۳۵ دیگر از آمریکا خریداری می‌کند

آه‌ کشیدن برای سلامتی مفید است؟

نظر معاون پزشکیان درباره ازدواجهای چندساعته یا چندروزه اتباع با زنان ایرانی

علت سفر کوتاه لاریجانی به مسکو چه بود؟ | پوتین در حال میانجیگری بین ایران و آمریکاست؟

پیشنهاد سردبیر
زندگی