پنجشنبه ۱۳ شهريور ۱۴۰۴ 04 September 2025
دوشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۲
کد خبر: ۵۲۹۳۱

"بانک پاسارگاد" با رأی مستقیم مردمی محبوب‌ترین برند بانکی ایران شد

نهمین جشنوارۀ برند محبوب مصرف‌کنندگان در تاریخ 11اَمرداد1401 با درخشش بانک پاسارگاد به کار خود خاتمه داد. در مراسم اختتامیه این جشنواره که در محل سالن همایش‌های صداوسیما و با حضور نمایندگان برندهای محبوب کشور برگزار شد، بانک پاسارگاد در تمامی گروه‌های خدمات بانکی موفق به کسب رتبه نخست شد و به‌عنوان محبوب‌ترین نام تجاری (برند) بانکی معرفی گردید.

به‌گزارش روابط عمومی بانک پاسارگاد، نهمین دوره این نظرسنجی مردمی از تاریخ 5اردیبهشت تا ۱۵تیر۱۴۰۱ با حضور ۱۵۰۰ نام تجاری معتبر کشور در 102 گروه کالا و خدمات، با ثبت 832001 رأی مردمی برگزار شد و شرکت‌کنندگان بر اساس تجربه خود در بهره‌مندی از کالاها و خدمات نسبت به انتخاب برند محبوب خود اقدام کردند. 

راحله شهرابی، مدیر امور حوزه راهبری و روابط عمومی بانک پاسارگاد با بیان اینکه این بانک با اتکا بر فرهنگ غنی پاسارگادی و توجه مستمر بر شناسایی و رفع نیاز مشتریان نظام بانکی و با تکیه بر دانش جوانان کشورمان، همواره در راستای کمک به توسعه کشور در بخش‌های مختلف اقتصادی، تولیدی، آموزشی و... اقدامات ارزنده‌ای را انجام داده است، گفت: بانک پاسارگاد همواره به‌عنوان بانکی پیشرو در ارائه و توسعه خدمات بانکی اقدامات ارزنده‌ای انجام داده و در عرصه بین المللی نیز بسیار موفق عمل کرده است.

وی در ادامه موفقیت‌های بین‌المللی بانک پاسارگاد از جمله: کسب هفت عنوان "بانک برتر اسلامی ایران" و همچنین دستیابی به هفتمین عنوان "بانک سال جمهوری اسلامی ایران" طبق اعلام نشریه معتبر بنکر، کسب رتبه 257 دربین 500 برند ارزنده بانکی جهان (به‌عنوان تنها بانک ایرانی حاضر در این فهرست) بر اساس آخرین اعلام مؤسسه بین‌المللی برندفاینانس (Brandfinance) ، قرارگرفتن در رتبه 502 جهان به عنوان تنها بانک ایرانی حاضر در آخرین فهرست 1000 بانک برتر جهان (اعلام شده در نشریه بنکر)، انتخاب به‌عنوان سازمان دانشی برتر (Make) در ایران و کسب رتبه دوم آسیا در بخش رهبری دانش‌محور سازمانی، انتخاب به‌عنوان بانک متعالی برای سه سال متوالی از سوی مؤسسه معتبر یورومانی، کسب جایزه بین‌المللی امنیت و دسترسی آسان در خدمات بانکداری الکترونیکی از سوی اتحادیه اروپا، دریافت نشان زرین شهرت و اعتبار در ارائه خدمات نوین بانکی (ITEC)را تنها به‌عنوان بخشی از افتخارات این بانک برشمرد.

وی افزود: بانک پاسارگاد که همواره باکسب عناوین ارزنده از مراجع معتبر جهانی برای نظام بانکی کشورمان افتخارآفرینی کرده است، این بار در موفقیتی ارزشمند در تمامی گروه‌های خدمات بانکی جشنواره مردمی برند محبوب مصرف‌کنندگان، شامل: "خدمات بانکی حضوری"، "همراه بانک"، "اینترنت بانک" و "نرم‌افزارهای پرداخت" با رأی مستقیم مردم عزیز کشورمان و مخاطبین محترم نظام بانکی موفق به کسب رتبه نخست شد و عنوان محبوب‌ترین نام تجاری (برند) بانکی کشور را به خود اختصاص داد.

گفتنی است جشنواره برند محبوب مصرف‌کنندگان، هرساله توسط انجمن حمایت از مصرف‌کنندگان به‌صورت نظرسنجی عمومی برگزار می‌شود و امسال نیز طبق روال هشت‌سال گذشته، انتخاب برند محبوب را برعهدۀ مخاطبان و استفاده‌کنندگان کالاها و خدمات گذاشت و بدین ترتیب، مصرف‌کنندگان با رأی مستقیم خود نسبت به انتخاب نام تجاری محبوب خود اقدام کردند.

 

منبع خبر : بانک پاسارگاد
ارسال نظر
captcha
captcha
پربازدیدترین ویدیوها
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها

رئیس هیئت مدیره بانک اقتصادنوین: همه ما باید به اندازه سهم خود، در قبال تحقق برنامه‌های بانک مسئولیت پذیر باشیم

«مذاکره مستقیم با آمریکا»؛ منازعه مهاجرانی و نصیری در دهه هفتاد

درسی از تاریخ برای همه نسل‌ها؛ روزی که محمدرضا پهلوی به نخبگان و اپوزیسیون درباره وطن‌فروشی هشدار داد!

۶۰۰۰ تخت بیمارستانی جدید به شبکه درمان کشور اضافه می‌شود

محمد هاشمی: اگر بعد از بازگشت قطعنامه‌ها شاهد جنگ جدیدی باشیم، تنها دامن ایران را نمی‌گیرد

چند راهکار ساده برای تقویت آنتن‌دهی گوشی‌های هوشمند

وای‌فای خانه به سلامت قلب کمک می‌کند؟

اکتشاف «تایتانیک»؛ پوششی برای عملیات سری آمریکا بود؟

آذر منصوری:  لغو کنسرت خیابانی همایون شجریان، فراتر از یک تصمیم اداری یا امنیتی است

افشای مکالمات پوتین و رئیس‌جمهور چین درباره جاودانگی و طولانی کردن عمر انسان تا ۱۵۰ سال

منابع کالابرگ برای هفت دهک تأمین شده؛ پرداخت‌ها از امروز یا فردا آغاز می‌شود

از گلوی من دستاتو بردار!

رئیس سازمان پدافند غیر عامل: هیچ‌یک از فرماندهان شهید ما در جنگ ۱۲ روزه، از ابزارها یا اپلیکیشن‌ها استفاده نمی‌کردند

تسریع در تکمیل طرحهای ریلی کشور از الزامات توسعه کشور است

پیشنهاد سردبیر
زندگی