شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ 27 July 2024
جمعه ۱۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۸
کد خبر: ۵۸۷۰۴

صداوسیما درباره سریال‌هایی که بازیگران آن با ناآرامی‌ها همراهی کردند، تصمیم می‌گیرد

صداوسیما درباره سریال‌هایی که بازیگران آن با ناآرامی‌ها همراهی کردند، تصمیم می‌گیرد
پیمان جبلی روز جمعه در گفت و گویی در مورد سرنوشت سریال‌هایی که بازیگران آن با ناآرامی‌های اخیر همراهی کردند، اظهار داشت: متناسب با نوع شخصیت، موضع‌گیری‌های آن‌ها و همچنین نقش و تاثیری که داشتند در راستای کار تولیدی تصمیم گرفته می‌شود.

به گزارش فراز به نقل از خانه ملت، رئیس سازمان صدا و سیما با اشاره به مالکیت این رسانه بر آثار تولیدی خود گفت: در ارتباط با برنامه‌هایی که از قبل تهیه شده‌اند و هزینه‌هایی برای آنها صرف شده، مالکیت اثر در اختیار سازمان صدا و سیما است نه افرادی که در این برنامه‌ها در قالب‌های مختلف ایفای نقش کرده‌اند.

پیمان جبلی روز جمعه در گفت و گویی در مورد سرنوشت سریال‌هایی که بازیگران آن با ناآرامی‌های اخیر همراهی کردند، اظهار داشت: متناسب با نوع شخصیت، موضع‌گیری‌های آنها و همچنین نقش و تاثیری که داشتند در راستای کار تولیدی تصمیم گرفته می‌شود.

رئیس سازمان صدا و سیما افزود: هدف ما بر این است که از کارهای تولید شده حداکثر استفاده را داشته باشیم، البته در ادامه مسیر و تداوم فعالیت چهره‌های تلویزیونی و سایر عوامل حتما این ملاک و معیارها را در نظر خواهیم گرفت.

جبلی تاکید کرد: در مورد برنامه‌هایی که از قبل ساخت شده‌ و صدا و سیما هزینه ساخت آن را پرداخت است، باید گفت مالکیت آن در اختیار این سازمان قرار دارد و نه افرادی که در این برنامه‌ها در قالب‌های مختلف ایفای نقش کرده‌اند.

وی ادامه داد: تلاش ما بر این است که کمیت و کیفیت تولیدات رسانه ملی متناسب با اقتضائات فرهنگی جامعه باشد و امیدواریم بتوانیم در رقابت نابرابر با سایر رسانه‌ها که فرهنگ ما را هدف قرار داده‌اند موفق باشیم.

 

منبع خبر : خانه ملت
منبع: خانه ملت
ارسال نظر
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها

علی لاریجانی در یک قدمی دبیری شورای عالی امنیت ملی

آقای کیانیان! بگذاریم پزشکیان خودش باشد!

جایی برای پیرمردها هست؟!

بابک زنجانی؛ از بسیجی اقتصادی تا همیار طلبکار!

علی اکبر صالحی بیشترین شانس را دارد؛ تنها کسی که موفق به کسب مجوز مذاکره با امریکا شده

چرا روسای جمهور آمریکا ترور می‌شوند؟| چه کسانی کشته و چه کسانی جان سالم به‌در بردند؟

یزد در مسیر کابل شدن؟!

نسخه تاریخی برای درمان ایران؛ این کهن‌درخت، راهی جز اصلاحات ندارد

‏سناریوهای ۱۵ تیر

اینفوگرافیک؛ همه مخالفان پزشکیان

اینفوگرافیک؛ آن‌ها که به پزشکیان گفتند آری

پیام مهم سیدمحمد خاتمی: در انتخابات گذشته رأی ندادم و با اکثریت همصدا شدم| اینک اما فرصتی پیش آمده که امیدوارم روزنه‌ای باشد به فضایی که در آن صدای اکثریت شنیده شود| به دکتر پزشکیان رای خواهم داد

بازی زیرپوستی پورمحمدی؛ مرد مرموز مناظرات، فرشته نجات قالیباف و عامل اجماع جبهه انقلاب 

ما در زمان قاجار خیلی بدبخت بودیم؟!

پیشنهاد سردبیر
زندگی