با عدم تخصیص ارز شیرخشک از اسفند ماه سال گذشته تا خرداد امسال، فرآیند تامین و تخصیص این فرآورده چهارماه به تاخیر افتاد و باعث کمبود این خوراکی مهم کودکان در بازار شد. به همین علت فروش شیرخشک از روز ۲۰ مهرماه با فقط با کد ملی انجام میشود.
حواشی این کمبود با واکنش برخی کاربران فضای مجازی مواجه شده. محمد پارسی (روزنامهنگار) در این باره نوشت: از یک طرف میلیاردها تومان هزینه تبلیغات فرزندآوری میکنید و از طرف دیگر شیرِ خشک را سهمیهبندی میکنید... سیرک راه انداختید؟!
ویدیو:
گفتوگو با سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس
در دارالخلافه با بهزاد یعقوبی
مرز حریم خصوصی و عرصه عمومی کجاست؟