این مبلغ در سال ۱۴۰۱ حدود ۲۰۰ میلیارد تومان بوده که نشاندهنده افزایش حدود ۳۰ درصدی هزینه تبلیغات ایرانخودرو تنها در یکسال است.
بیش از ۲۵۵ میلیارد تومان در حالی برای تبلیغات هزینه شده که این شرکت خودروسازی تا پایان همان سال، ۱۲۳ هزار میلیارد تومان زیان انباشته داشت. از سوی دیگر با توجه به آنکه بازار خودرو به طور انحصاری در اختیار دو غول بدون رقیب قرار دارد، پرسشی که مطرح میشود این است: ۲۵۵ میلیارد تومان دقیقا برای چه در کدام بستر و تبلیغ چه محصولی به مشتریان خرج شده؟ این در حالی است که مشتریان ایرانخودرو برای خرید خودروهای این غول انحصارطلب، ماهها پشت صف لاتاری خودرو میمانند.
این تنها حاشیهای نیست که در زمان «علیمردان عظیمی»، مدیرعامل ایرانخودرو گریبان این شرکت را گرفت. پیشتر شائبههایی در رسانه منتشر شده بود که از مدرک تحصیلی غیرمتبط عظیمی و انتصاب غیرقانونیاش در ایرانخودرو حکایت داشت.
در گفتوگوی فراز با دو نماینده مجلس بررسی شد:
گفتار تحلیلی سردبیر فراز
جشنی برای کودکان کار
جزیره به روایت یکی از قدیمیترین ساکنانش