دبیر انجمن قطعهسازان کشور، «پارس نوآ» را از باکیفیتترین خودروهای کلاس اقتصادی دانست که میتواند شکاف موجود میان خودروهای اقتصادی تا خودروهای لوکس را در بازار ایران پر کند.
مازیار بیگلو با اشاره به اینکه تولید انبوه پارس نوآ نشاندهنده شکست تحریمها در صنعت خودرو ایران است، گفت: خودروهای رنو که به دلیل تحریمها از چرخه تولید خارج شده بودند، با ابتکار و اتکای پارس خودرو به توان و دانش داخلی، زمینهساز طراحی و معرفی محصول جدیدی به نام «پارس نوآ» شدند و این شرکت توانست با اعمال تغییرات فنی و ارتقای سیستمهای موجود، محصولی را روانه بازار کند که نشاندهنده ظرفیتهای بالای مهندسی در کشور است.
وی افزود: پارس نوآ به دلیل بهرهگیری از موتور جدید ME16 از کیفیت قابل توجهی برخوردار است و در مقایسه با محصولات همرده در بازار کشور، یک خودرو بهروز و رقابتی به شمار میرود.
دبیر انجمن قطعهسازان ادامه داد: تولید انبوه پارس نوآ علاوه بر تأمین نیاز بازار، موجب فعال شدن ظرفیتهای خفته و راکد قطعهسازی کشور نیز خواهد شد و این امر میتواند نقش مهمی در رونق تولید ملی ایفا کند.
او گفت: پارس خودرو با تکیه بر تجربه همکاری گذشته با رنو و نوآوریهای فنی خود، توانست محصولی تازه را به بازار معرفی کند و مسیر تازهای برای خودکفایی در صنعت خودرو بگشاید.
وی در پایان تأکید کرد: در تولید انبوه پارس نوآ، کیفیت بهعنوان اولویت اصلی در نظر گرفته خواهد شد چون پارس خودرو همواره در ذهن مردم بهعنوان برندی باکیفیت و تولیدکننده خودروهای ماندگار شناخته شده است و استمرار این مسیر میتواند رضایت عمومی و تجدید خاطرات خوب از این شرکت را به همراه داشته باشد.
منبع: روزنامه اطلاعات
هشدار!
در گفتوگوی فراز با دو نماینده مجلس بررسی شد:
هشدار!
سیاستگذاری غلط چگونه پول ایرانیان را به جیب شیخ نشینها میریزد