شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ 27 July 2024
شنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۵
کد خبر: ۷۱۱۹۳

وضعیت آب و هوا امروز چگونه است؟

سازمان هواشناسی کشور از بارش باران طی امروز در جنوب، نوار شرقی و شمال‌شرق، مناطقی از شمال‌غرب و غرب سواحل دریای خزر خبر داد و اعلام کرد: برای دامنه‌های جنوبی البرز، مرکز کشور و دامنه‌های زاگرس وزش باد شدید پیش‌بینی شده است.

به گزارش فراز، سازمان هواشناسی کشور از بارش باران طی امروز در جنوب، نوار شرقی و شمال‌شرق، مناطقی از شمال‌غرب و غرب سواحل دریای خزر خبر داد و اعلام کرد: برای دامنه‌های جنوبی البرز، مرکز کشور و دامنه‌های زاگرس وزش باد شدید پیش‌بینی شده است.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی، امروز (شنبه ۱۹ اسفند) در جنوب و نوار شرقی کشور واقع در استان‌های هرمزگان، کرمان، شرق فارس، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی و خراسان رضوی بارش باران رخ می‌دهد.

همچنین در مناطقی از شمال‌غرب، غرب سواحل دریای خزر و شمال‌شرق بارش پراکنده و برای دامنه‌های جنوبی البرز، مرکز کشور و دامنه‌های زاگرس وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

شدت بارش امروز در نیمه شرقی هرمزگان و جنوب سیستان و بلوچستان است؛ همچنین امروز با توجه به شدت ناپایداری جو در جنوب سیستان و بلوچستان و نیمه شرقی هرمزگان احتمال ریزش تگرگ دور از انتظار نیست.

فردا (یکشنبه ۲۰ اسفند) در شمال‌غرب، غرب، نیمه غربی سواحل دریای خزر، استان‌های واقع در دامنه‌های البرز مرکزی و غربی، جنوب‌شرق و نوار شرقی کشور بارش‌ها گاهی همراه با وزش باد رخ خواهد داد.

روز دوشنبه (۲۱ اسفند) در بیشتر مناطق کشور به جز نوار غربی و جنوب شرق کشور بارندگی خواهیم داشت.

روز سه‌شنبه (۲۲ اسفند) در نیمه شرقی سواحل دریای خزر، مناطقی از شمال‌شرق، شرق و جنوب شرق کشور بارش و در نوار شرقی کشور کاهش نسبی دما پیش‌بینی شده است. اواخر وقت روز سه شنبه این سامانه از شرق کشور خارج می‌شود.

طی این مدت بارش‌ها در مناطق سردسیر و کوهستانی به شکل برف و در مناطق جنوبی و شرقی کشور با رعدوبرق و وزش باد نسبتاً شدید همراه است.

روز چهارشنبه (۲۳ اسفند) در جنوب شرق کشور وزش باد شدید رخ می‌دهد و در سایر مناطق کشور جوی آرام برقرار خواهد بود.

دریای خزر امروز و دریای عمان، تنگه هرمز و شرق خلیج فارس امروز و فردا مواج است.

آسمان تهران امروز نیمه‌ابری گاهی ابری همراه با وزش باد و احتمال بارش باران و مه رقیق پیش‌بینی شده است که همین شرایط فردا نیز تداوم خواهد داشت. کمینه و بیشینه دمای هوا امروز در پایتخت صفر و ۱۰ درجه سانتیگراد است.

 
ارسال نظر
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها

علی لاریجانی در یک قدمی دبیری شورای عالی امنیت ملی

آقای کیانیان! بگذاریم پزشکیان خودش باشد!

جایی برای پیرمردها هست؟!

بابک زنجانی؛ از بسیجی اقتصادی تا همیار طلبکار!

علی اکبر صالحی بیشترین شانس را دارد؛ تنها کسی که موفق به کسب مجوز مذاکره با امریکا شده

چرا روسای جمهور آمریکا ترور می‌شوند؟| چه کسانی کشته و چه کسانی جان سالم به‌در بردند؟

یزد در مسیر کابل شدن؟!

نسخه تاریخی برای درمان ایران؛ این کهن‌درخت، راهی جز اصلاحات ندارد

‏سناریوهای ۱۵ تیر

اینفوگرافیک؛ همه مخالفان پزشکیان

اینفوگرافیک؛ آن‌ها که به پزشکیان گفتند آری

پیام مهم سیدمحمد خاتمی: در انتخابات گذشته رأی ندادم و با اکثریت همصدا شدم| اینک اما فرصتی پیش آمده که امیدوارم روزنه‌ای باشد به فضایی که در آن صدای اکثریت شنیده شود| به دکتر پزشکیان رای خواهم داد

بازی زیرپوستی پورمحمدی؛ مرد مرموز مناظرات، فرشته نجات قالیباف و عامل اجماع جبهه انقلاب 

ما در زمان قاجار خیلی بدبخت بودیم؟!

پیشنهاد سردبیر
زندگی