يکشنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۴ 14 December 2025
شنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۰
کد خبر: ۷۹۷۱۶

شکایات مربوط به پروازهای اربعین رسیدگی می‌شود؟

شکایات مربوط به پروازهای اربعین رسیدگی می‌شود؟
سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۳۰ (فرودگاه) تهران گفت: فرایند فروش بلیت هواپیما برای سفر اربعین رصد می‌شود و مردم هم باید هوشیار باشند تا از هرجایی بلیت خریداری نکنند.

حسین سالاری معاون دادستان و سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۳۰ (فرودگاه) تهران در حاشیه مراسم آغاز پروازهای اربعین درجمع خبرنگاران گفت: با هر ایرلاین یا آژانسی که بخواهد از زائری با موضوع بلیت‌ اربعین سوءاستفاده کند برخورد خواهیم کرد و حتما تعلیق می‌شود. 
 
 وی افزود: به فروشندگان بلیت اعلام کردیم که باید فرایند فروش بلیت را رصد کنند و مردم هم باید هوشیار باشند تا از هرجایی بلیت خریداری نکنند. 
 
معاون دادستان با تاکید بر اینکه بلیت‌های گران از سوی واسطه‌ها خریداری شده‌ است، اظهار کرد: از مردم درخواست داریم بلیت اربعین را به‌طور مستقیم از ایرلاین‌ها خریداری کنند.

سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۳۰ (فرودگاه) تهران درمورد فروش پلکانی بلیت‌ اربعین، گفت: عرضه بلیت به این دلیل به صورت پلکانی است که دسترسی به بلیت عادلانه باشد. 
 
سالاری درباره مدت زمان رسیدگی به شکایات مردمی گفت: اگر اطلاعات با مستندات و مدارک موثق ارائه شود در ٢۴ ساعته پیگیری می‌شود و فروشنده بلیت گران را تعلیق می‌کنیم. 
 
وی با اشاره به اینکه تقاضا بسیار بالا و عرضه محدود است، گفت: سهمیه ارگان‌های دولتی هم محدود است و قرار نیست عرضه سهمیه‌ها عدد بالایی باشد.

منبع:ایسنا

ارسال نظر
captcha
captcha
پربازدیدترین ویدیوها
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها
پیشنهاد سردبیر

از مدافع حرم تا مدافع موسیقی زیر زمینی

گنگ علی ضیاء، رپ فارسی و حاشیه‌های شایع!

مازیار خسروی و احسان هوشمند در یک فنجان تاریخ

۲۱ آذر، روز نجات آذربایجان؛ همسنگ با آزادسازی خرمشهر

مقصود فراستخواه استاد جامعه‌شناسی در گفت‌وگو با فراز

حجاب بیش از آنکه مساله دینی باشد، مساله قدرت است l هنوز فرصت آشتی وجود دارد

گفتگوی فراز با امان‌الله قرایی مقدم، جامعه‌شناس

ماراتن کیش: حکومت با مساله حجاب چه کند؟!

زندگی