جمعه ۰۷ آذر ۱۴۰۴ 28 November 2025
يکشنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۴ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۱۰۶۵۹۲

قدردانی از عملکرد بانک ملی ایران در سامانه «فواد»؛ الگوی پاسخگویی به مشتریان

قدردانی از عملکرد بانک ملی ایران در سامانه «فواد»؛ الگوی پاسخگویی به مشتریان
بانک ملی ایران در ارزیابی‌های ماهانه سامانه «فواد» رتبه نخست را کسب کرد و به عنوان بانک منتخب در پیگیری و پاسخگویی به مشتریان شناخته شد.

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، در تازه‌ترین ارزیابی‌های سامانه «فواد»، بازرسی بانک ملی ایران با عملکرد برجسته در پاسخگویی به شکایات مشتریان و تعامل موثر در ارائه خدمات، توانست جایگاه نخست را به خود اختصاص دهد. این موفقیت نشان‌دهنده تعهد بانک به ارائه خدماتی با کیفیت و توجه ویژه به رضایت مشتریان است.

سامانه فوریت‌های اداری فواد ۱۲۸، در استان‌های قزوین، البرز و تهران فعال شده است و به زودی در استان‌های دیگر نیز فعال می‌شود.

گفتنی است، سامانه فواد، سامانه‌ای است که با هدف شناسایی، پیگیری و حل سریع مشکلات ارباب‌رجوع، به بستری هوشمند برای پاسخگویی و نظارت ایجاد شده است.

ارسال نظر
captcha
captcha
پربازدیدترین ویدیوها
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها

لاریجانی: از مذاکره متوازن استقبال می‌کنیم؛ صنعت هسته‌ای ایران قابل حذف نیست

کشته شدن سه شهروند چین در منطقه مرزی میان افغانستان و تاجیکستان

عباس عراقچی: در حال حاضر یک مذاکره متوازن و منصفانه با آمریکا مقدور نیست

تعداد کشته شدگان آتش سوزی هنگ کنگ به ۸۳ نفر رسید

نخست‌وزیر لبنان: سلاح حزب الله بازدارندگی نداشته و کشور را وارد جنگ فرسایشی کرده است

یوسی کوهن: موساد به صورت مستقیم در داخل ایران فعالیت میکند

سقوط مرگبار کامیون در گودال پنهان جاده مخصوص

اولین دوره تربیت مربی عفاف و حجاب در قم آغاز شد

مصوبه هیات‌رئیسه فدراسیون فوتبال: هیچکدام از مقام‌های ایرانی در قرعه‌کشی جام جهانی شرکت نخواهند کرد

آتش‌سوزی اخیر ۱۰ هکتار از جنگل الیت چالوس را نابود کرد

محسن رضایی: مدتی پس از پیروزی در فاو، ریگان، مک‌فارلین را مخفیانه به فرودگاه مهرآباد فرستاد

چین، قطع کامل دسترسی به استارلینک با هزاران پهپاد را شبیه‌سازی کرد

لاریجانی: جنگ ۱۲ روزه از سال‌ها قبل برنامه‌ریزی شده بود

نرخ سوم بنزین منجر به افزایش کرایه تاکسی می‌شود؟

پیشنهاد سردبیر
زندگی