شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ 27 July 2024
سه‌شنبه ۰۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۷
کد خبر: ۷۴۷۲۲

وضعیت آب و هوا ؛ وقوع رگبار و رعدوبرق در برخی استان‌ها

وضعیت آب و هوا ؛ وقوع رگبار و رعدوبرق در برخی استان‌ها
 رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از وقوع رگبار و رعد و برق در برخی استان‌ها و وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در بعضی نقاط غرب و شرق کشور خبر داد.

صادق ضیاییان افزود: از امروز تا پنجشنبه (۸ تا ۱۰ خرداد) به تناوب در مناطقی از آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، نیمه شرقی سواحل دریای خزر، شمال سمنان و ارتفاعات البرز به‌ویژه در ساعات بعد از ظهر رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی رخ می‌دهد و سایر نقاط کشور جوی آرام همراه با افزایش نسبی دما پیش بینی می‌شود.

وی اضافه کرد: جمعه (۱۱ خرداد) در ارتفاعات البرز مرکزی، رگبار پراکنده و رعد و برق و وزش باد رخ می‌دهد. شنبه (۱۲ خرداد) در شمال آذربایجان غربی و شمال آذربایجان شرقی رگبار و رعد و برق دور از انتظار نیست.

ضیاییان ادامه داد: طی پنج روز آینده در مناطقی از جنوب غرب، شمال شرق و شرق کشور به‌ویژه در نوار شرقی و منطقه زابل وزش باد شدید و گردوخاک رخ می‌دهد.

وی افزود: سه شنبه و چهارشنبه دریای خزر، خلیج فارس، تنگه هرمز و شرق دریای عمان مواج خواهند بود.

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی کشور درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا (۹ خرداد) صاف تا قسمتی ابری، گاهی افزایش باد با حداقل دمای ۲۲ و حداکثر دمای۳۳ درجه سانتیگراد چهارشنبه (۱۰ خرداد) صاف تا کمی ابری، گاهی افزایش باد با حداقل دمای ۲۴ و حداکثر دمای ۳۴ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان در پایان اظهارکرد: طی فردا و پس فردا شهرکرد با کمینه ۷ و ۸ درجه سانتیگراد و اهواز با بیشینه ۴۵ و ۴۸ دمای درجه سانتیگراد خنک‌ترین و گرمترین مرکز استان‌ها پیش‌بینی می‌شود.

منبع:ایسنا

برچسب ها:
ارسال نظر
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها

علی لاریجانی در یک قدمی دبیری شورای عالی امنیت ملی

آقای کیانیان! بگذاریم پزشکیان خودش باشد!

جایی برای پیرمردها هست؟!

بابک زنجانی؛ از بسیجی اقتصادی تا همیار طلبکار!

علی اکبر صالحی بیشترین شانس را دارد؛ تنها کسی که موفق به کسب مجوز مذاکره با امریکا شده

چرا روسای جمهور آمریکا ترور می‌شوند؟| چه کسانی کشته و چه کسانی جان سالم به‌در بردند؟

یزد در مسیر کابل شدن؟!

نسخه تاریخی برای درمان ایران؛ این کهن‌درخت، راهی جز اصلاحات ندارد

‏سناریوهای ۱۵ تیر

اینفوگرافیک؛ همه مخالفان پزشکیان

اینفوگرافیک؛ آن‌ها که به پزشکیان گفتند آری

پیام مهم سیدمحمد خاتمی: در انتخابات گذشته رأی ندادم و با اکثریت همصدا شدم| اینک اما فرصتی پیش آمده که امیدوارم روزنه‌ای باشد به فضایی که در آن صدای اکثریت شنیده شود| به دکتر پزشکیان رای خواهم داد

بازی زیرپوستی پورمحمدی؛ مرد مرموز مناظرات، فرشته نجات قالیباف و عامل اجماع جبهه انقلاب 

ما در زمان قاجار خیلی بدبخت بودیم؟!

پیشنهاد سردبیر
زندگی