شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ 27 July 2024
دوشنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۶
کد خبر: ۷۵۵۶۶
مدیریت بحران:

دمای هوای تهران چهارشنبه به ۳۷ درجه می‌رسد

دمای هوای تهران چهارشنبه به ۳۷ درجه می‌رسد
 رییس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از وقوع رگبار و رعد و برق همچنین وزش باد شدید در نقاط مختلف کشور خبر داد.

«صادق ضیاییان» رییس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی درباره وضعیت آب و هوا افزود: امروز (۲۱ خرداد) در مناطقی از آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، کردستان، کرمانشاه ایلام، لرستان، همدان، مرکزی، غرب اصفهان، زنجان، گیلان، قزوین و ارتفاعات تهران و البرز رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید موقتی و در مناطق مستعد گردوخاک و ریزش تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

وی اضافه کرد: این وضعیت سه شنبه (۲۲ خرداد) در مناطقی از آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، کردستان، همدان، مرکزی، قم، غرب و جنوب اصفهان، زنجان، قزوین، البرز، تهران، گیلان و نیمه غربی مازندران رخ می‌دهد همچنین در مناطقی از قم، اصفهان و فارس نیز رگبار پراکنده گاهی با وزش باد شدید موقت رخ می‌دهد.

ضیاییان ادامه داد: چهارشنبه (۲۳ خرداد) در مناطقی از آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل رگبار و رعدوبرق همراه با وزش باد شدید موقتی و در غرب گیلان و مناطقی از شمال شرق و ارتفاعات و دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی رگبار پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

وی اضافه کرد: پنجشنبه (۲۴ خرداد) بر شدت بارش در شمال غرب کشور افزوده می‌شود و گستره آن مناطقی از غرب، مرکز استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز، سواحل دریای خزر، شمال غرب و مرکز را فرا می‌گیرد همچنین در ارتفاعات کرمان، شمال هرمزگان و غرب یزد نیز رگبار پراکنده گاهی با رعد و برق و وزش باد شدید رخ خواهد داد.

وی ادامه داد: از امروز تا سه شنبه در برخی نقاط واقع در شمال غرب، غرب، مرکز، دامنه‌های جنوبی البرز، شرق، جنوب شرق و برخی نقاط در مرکز کشور وزش باد شدید و در نقاط مستعد پدیده گردوخاک پیش‌بینی می‌شود. این وضعیت چهارشنبه در نیمه شرقی و همچنین جنوب غرب و جمعه علاوه بر این مناطق در مناطقی از مرکز و جنوب غرب نیز رخ می‌دهد.

وی ادامه داد: شمال خلیج فارس امروز و فردا مواج است. همچنین خلیج فارس در سواحل بوشهر از چهارشنبه تا جمعه به تناوب مواج خواهد بود. تنگه هرمز از دوشنبه تا چهارشنبه و دریای عمان طی پنج روز آینده به تناوب مواج پیش‌بینی می‌شود.

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی کشور درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا (۲۲ خرداد) قسمتی ابری، گاهی رگبار و رعدوبرق و در بعضی ساعت‌ها افزایش باد با حداقل دمای ۲۶ و حداکثر دمای ۳۶ درجه سانتیگراد پیش بینی می‌شود و چهارشنبه (۲۴ خرداد) قسمتی ابری، گاهی رگبار و رعدوبرق و در بعضی ساعت‌ها افزایش باد با حداقل دمای ۲۵ و حداکثر دمای ۳۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

منبع:ایلنا

ارسال نظر
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها

علی لاریجانی در یک قدمی دبیری شورای عالی امنیت ملی

آقای کیانیان! بگذاریم پزشکیان خودش باشد!

جایی برای پیرمردها هست؟!

بابک زنجانی؛ از بسیجی اقتصادی تا همیار طلبکار!

علی اکبر صالحی بیشترین شانس را دارد؛ تنها کسی که موفق به کسب مجوز مذاکره با امریکا شده

چرا روسای جمهور آمریکا ترور می‌شوند؟| چه کسانی کشته و چه کسانی جان سالم به‌در بردند؟

یزد در مسیر کابل شدن؟!

نسخه تاریخی برای درمان ایران؛ این کهن‌درخت، راهی جز اصلاحات ندارد

‏سناریوهای ۱۵ تیر

اینفوگرافیک؛ همه مخالفان پزشکیان

اینفوگرافیک؛ آن‌ها که به پزشکیان گفتند آری

پیام مهم سیدمحمد خاتمی: در انتخابات گذشته رأی ندادم و با اکثریت همصدا شدم| اینک اما فرصتی پیش آمده که امیدوارم روزنه‌ای باشد به فضایی که در آن صدای اکثریت شنیده شود| به دکتر پزشکیان رای خواهم داد

بازی زیرپوستی پورمحمدی؛ مرد مرموز مناظرات، فرشته نجات قالیباف و عامل اجماع جبهه انقلاب 

ما در زمان قاجار خیلی بدبخت بودیم؟!

پیشنهاد سردبیر
زندگی