به گزارش روابطعمومی بانک پاسارگاد؛ در این مراسم که توسط دبیرخانه اجلاس اعتماد مشتریان و با همت دبیرخانه توسعه صنایع ملی ایران، همکاری وزارت صنعت، معدن و تجارت و با مشارکت شرکتها و سازمانهای موفق برگزار شد، نشان ملی اعتماد مشتریان در صنعت بانکداری، پس از ارزیابی سازمانها از نظر شاخصهای تخصصی صنعت بانکداری، سوابق و افتخارات کسب شده توسط آنها به سازمان برگزیده اهدا شد، که بانک پاسارگاد موفق به کسب این عنوان گردید.
گفتنی است اجلاس اعتماد مشتریان با هدف معرفی معتبرترین و مورد اعتمادترین شرکتها، بهخصوص بانکها و مؤسسات مالی، از فعالان صنایع با توجه به شاخصهای تخصصی همچون رشد، پایداری و عملکرد مطلوب در زمینههایی مانند ایجاد اشتغال، رفع نیاز مشتریان، حفظ کیفیت و ارتقا آن در خدمات بانکی، پایداری در ارائه خدمات بانکی در شرایط تحریم، جلب رضایت مشتریان و استفاده از فنآوریهای نوین و وضعیت رقابتی تجلیل و تقدیر کرد.
ویدیو:
گفتوگو با سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس
در دارالخلافه با بهزاد یعقوبی
مرز حریم خصوصی و عرصه عمومی کجاست؟