چهارشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۴ 22 October 2025
چهارشنبه ۰۵ دی ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۷
کد خبر: ۸۷۱۷۸

در نشست‌های تخصصی سومین روز تلکام ۱۴۰۳ چه گذشت؟

در نشست‌های تخصصی سومین روز تلکام ۱۴۰۳ چه گذشت؟
دو نشست تخصصی با محوریت هوش مصنوعی، همزمان با سومین روز از نمایشگاه تلکام ۱۴۰۳، در غرفه ایرانسل برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، نشست تخصصی «حکمرانی و فرهنگ تجربه مشتری و عناصر پیاده‌سازی تجربه دیجیتال مشتری» و نشست «تحول دیجیتال با تحلیل کلان‌داده‌ها و هوش تجاری»، چهارشنبه پنجم دی‌ماه، در نمایشگاه تلکام۱۴۰۳ برگزار شد.

در اولین نشست که با حضور دکتر حمیدرضا حداد پژوهشگر تحلیل داده و هوش تجاری برگزار شد، به نقش تحلیل کلان‌داده و هوش تجاری در مسیر تحول دیجیتال، پرداخته و در عین حال چالش‌ها و موانع موجود در راستای پیاده‌سازی راهکارهای تحلیل داده و هوش تجاری، مورد بررسی قرار گرفت.

حداد در این نشست درباره نحوه مدیریت و حاکمیت داده به صحبت پرداخت و روش‌های نوین درآمدزایی از این حوزه را مرور کرد.

همچنین مباحثی همچون تأثیر توسعه فناوری‌هایی مانند 5G و اینترنت اشیاء بر افزایش حجم و تنوع داده‌ها مطرح شد.

نشست “حکمرانی و فرهنگ تجربه مشتری و عناصر پیاده‌سازی تجربه دیجیتال مشتری” نیز با حضور دکتر محمدتقی عیسائی دانشیار دانشگاه صنعتی شریف و گلسا دادفر مدیر ارشد تجربه مشتری ایرانسل برگزار شد.

در این نشست، به ارائه راهکارهایی درباره چگونگی تنظیم حکمرانی سازمانی، برای پیاده‌سازی تجربه دیجیتال مشتری پرداخته و توضیحاتی درباره رویکردهای ضروری و مؤثر در زمینه ایجاد فرهنگ تجربه مشتری، ارائه شد.

مؤلفه‌هایی که بیشترین تأثیر در بهبود تجربه دیجیتال مشتری در مدل‌های حکمرانی جدید را دارند، بخش دیگر صحبت‌های این استاد دانشگاه بود.

دادفر نیز، در این نشست، ضمن بررسی چالش‌ها و موانع پیش‌رو در راستای پیاده‌سازی یک تجربه دیجیتال یکپارچه و مبتنی بر داده‌های مشتری، به مشکلاتی که بر سر راه حفظ حریم خصوصی و امنیت داده وجود دارد، پرداخت.

وی همچنین گفت: تجربه مشتری دیجیتال، نه‌تنها بر رضایت مشتری تأثیر دارد، بلکه بر فرآیندهای داخلی سازمان نیز تأثیرگذار است.

مدیر ارشد تجربه مشتری ایرانسل، در پایان به پیش‌بینی آینده تجربه مشتری در صنعت ارتباطات و ایرانسل پرداخت و تشریح کرد که چگونه می‌توان از فرصت‌های جدید در این زمینه بهره برد.

نمایشگاه تلکام ۱۴۰۳ تا ۶ دی‌ماه ادامه دارد و ایرانسل در سالن اصلی (۸و۹) نمایشگاه، از ساعت ۸ تا ۱۶ پذیرای بازدیدکنندگان است.
ارسال نظر
captcha
captcha
پربازدیدترین ویدیوها
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها

از باختن می‌توانی خیلی چیزها بیاموزی؛ درس‌های مانوئل، شطرنج‌باز ۱۰۴ ساله

باور کنید این بیماری فقط زنانه نیست!

توصیه ابطحی به فرزانه صادق پس از حواشی فرودگاه اردبیل: به خانم وزیر توصیه دارم از خویشاوندسالاری، باج‌دهی به مخالفان سیاسی و افتادن در مناقشات غیرکاری پرهیز کند | آیه‌ی «وَمِن شَرِّ حَاسِدٍ إِذَا حَسَدَ» را هم بیشتر بخوانید

فیروزه‌های ایرانی چگونه به جواهرات سلطنتی اروپا رسیدند؟

کشف چهره سرباز فراموش‌شده از سال ۱۸۲۱ میلادی +عکس

راه انداختن جنگ هسته‌ای با «سوت‌زدن» پای تلفن!

اسرائیل از کانادا خواست تعهد برای بازداشت نتانیاهو را لغو کند

معضل مسکن ملی در فارس با پیمانکاری «سکاف»: بلاتکلیفی ۲۰ هزار خانواده و میلیاردها تومان گمشده

ترامپ: متحدان ما در خاورمیانه آماده ورود «سنگین» به غزه «برخورد با حماس» هستند

قد ایرانی تا کجا پیش می‌رود؟ | زنان از مردان پیشی گرفتند

شکاف میان تعرفه‌های رسمی و واقعیت اقتصادی، ۱۲ میلیون زیرمیزی برای زایمان!

مافیای زعفران کیست؟!

رئیس بانک مرکزی: شرکت‌های زیرمجموعه بانک‌ها اقساطی فروخته می‌شوند

تشکری‌هاشمی در واکنش به اختلال امروز در خط ۵ مترو تهران – کرج: سالهاست تأکید کرده‌ایم که باید نسبت به رفع مشکلات برق بالاسری و اورهال واگن‌های خط پنج مترو تهران اقدام شود | ما از مدیریت شهری و شخص آقای زاکانی در این زمینه گله‌مندیم؛ نمی‌شود با وقت مردم بازی کرد

پیشنهاد سردبیر
زندگی