احتمال انجام تستهای روزانه با تراموا ۴ کابین
احمد قیومی، مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران، در گزارشی درباره تست تراموای ۳ کابین چرخ لاستیکی که در قالب ۸ شب انجام شد گفت: این تست ها شامل بررسی ظرفیت بارگیری مسافر با وزنهای ۴، ۸ و ۱۶ تن، تست سرعت و حرکت ایزوله شده تا پایانه آزادی با همراهی پلیس، و همچنین حرکت عادی از پایانه آزادی به تهران پارس با توقف در ایستگاهها بود. در این تستها، مقدار شارژ تراموا محاسبه شد و مشخص شد که دو دستگاه تراموای وارداتی به تهران، مصرف شارژ متفاوتی داشتند؛ به طوری که یکی از آنها ۱۵ تا ۱۶ درصد شارژ کمتری مصرف کرده بود که نیاز به بررسی بیشتر دارد.
وی افزود: تستهای انجامشده از جمله شعاع گردش، ورود و خروج به میادین و پایانه آزادی، حرکت در لاین ویژه، عملکرد خطخوان و سیستم خودران، بررسی شیب و ورود به زیرگذر، بدون مشکل خاصی انجام شدند. توجه به ظرفیت باتری تراموا و استفاده از شارژرهای پاندیگراف در ایستگاهها یا به صورت سقفی روی تراموا و همچنین شارژ بینراهی، باید در دستور کار قرار گیرد.
وی ادامه داد: خرید تراموا بر اساس محاسبات و تحقیقات کارشناسان برای ۴ کابین تعیین شده است. در جلسات با طرف چینی، اعلام شد که تراموای فعلی ظرفیت جابجایی ۸۰ کیلومتر را دارد که با احتساب ۲۰ درصد استندبای، در نهایت ۶۷ تا ۷۰ درصد از آن قابل استفاده است. در حالی که تراموای ۴ کابین ظرفیت جابجایی ۱۲۰ کیلومتر را دارد که حدود ۱۰۰ کیلومتر آن قابل اتکا است.
قیومی با تاکید بر موفقیت آمیز بودن تستهای روزانه و آموزشهای فنی گفت: که طبق جلسه هفتم اسفند، قرار شد طرف چینی اعلام کند که آیا تستها با ترامواهای فعلی ادامه خواهد یافت یا تراموای ۴ کابین که دو دستگاه اولیه به ایران منتقل شوند تا تستهای باقیمانده انجام شود.
به گزارش روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه، وی تاکید کرد: نکات مطرحشده توسط ارگانهای درگیر در این پروژه جمعبندی شده و قرار است مکاتبهای از طریق مدیرعامل مترو انجام شود تا تمامی درخواستها و نکات به صورت کتبی به طرف چینی ارائه گردد. این درخواستها شامل بررسی امکان تولید تراموای ۴ کابین با مشخصات فنی مورد نیاز ایران است. پس از تصویب نهایی و اجرای قرارداد، موضوعات دیگری مانند آمادهسازی خط، تغییر ایستگاهها، طول مسیر، دسترسی مردم به ایستگاهها، نوع استفاده از تراموا در خط، ورود و خروج به پایانه آزادی، و مباحث ایمنی، ترافیکی و هوشمندسازی تقاطعها در دستور کار قرار خواهد گرفت.
منبع:ایسنا
هشدار!
فروش خاک کشور قانونی میشود!
در گفتوگوی فراز با دو نماینده مجلس بررسی شد:
چرا مجلس با طرح تفکیک وزارت راه و شهرسازی مخالفت کرد؟
- تازهها
- پربازدیدها
جامعههای در حال تغییر؛ ازدواجهای عجیب با هوش مصنوعی!
مایکروسافت بزرگترین مغز مصنوعی جهان را ساخت!
کاهش ۳۰ درصدی عملکرد بانک کشاورزی با مدیریت متقی نیای جوان!
این ۶ نشانه را درباره حافظه جدی بگیرید
تهاتر اف-۳۵ با پیمان ابراهیم
هشدار امآی۵ درباره جاسوسی چین از قانونگذاران انگلیسی
زمستان بیت کوین آغاز شده است | ۳۰ میلیارد دلار در یک هفته به باد رفت
نابرابری حقوقی و پیامدهای خانوادگی؛ «حق طلاق»؛ تبعیض یا انحصار زندگی مشترک در دست مردان؟
اسرائیل اینگونه گوشی موبایل را هک و صاحبش را ترور میکند!
کاهش ۱۵ درصدی نیروی انسانی، عملاً امکانپذیر نیست
۲۹ میلیون گیمر در ایران به طور میانگین، روزانه ۸۳ دقیقه بازی میکنند
معاون پزشکیان: تهران دیگر ظرفیت «توسعه» ندارد
هر لیتر بنزین سوپر با چه قیمتی عرضه میشود؟
کمال خرازی: ایران آماده بررسی طرح ازسرگیری همکاریها با آژانس است
روایت دانشجویان از آنچه در علوم تحقیقات گذشت
از رشت تا علوم و تحقیقات | ویدیوهای عجیبی که این روزها منتشر میشوند
زنوزی کیست و چگونه ثروتمند شد؟!
فرسودگی و خرابی قطارهای مترو/ عضو شورای شهر: ما هم نگرانیم
ویدیو: بمبهای سنگرشکن چگونه عمل میکنند؟
حاج علیاکبر انصاری که بود؟ ثروت پسرانش از کجا آمد؟
کوچکزاده دستکم در ۶ سال اخیر، حتی یکریال مالیات هم نداده است!
میهن: بستنی سهبعدی و حاشیههای تمامنشدنی
قیصر چگونه قیصر شد: داستان آفرینش یک اسطوره
لولیتا بخوان و به ایران حمله کن!
تجاوز سربازان اسراییلی به زنان در بیمارستان الشفا
کشته شدن ۳۰۰ مهاجر افغانی: جعل خبر یا واقعیت؟
اینفوگرافیک؛ ۲۱ جنجال قالیباف در ۱۸ سال
یک بزم کوچک در اسپیناس پالاس...
نگاهی به مواضع معاون جدید پزشکیان
سازمان مدیریت راهبردی انرژی در اختیار طرفداران گرانسازی
بمناسبت سالروز شهادت پدر موشکی ایران
ایران بین دو جنگ | از دستهای خالی تا دفاع با سلاح ایرانی
مورد عجیب میدان انقلاب