یافتههای او نشان میدهد که در دوره قاجار، معماری سنتی دیگر نماد اعتبار و هویت ملی نبود؛ بلکه در تقابل با معماری غربی، کمکم به عنوان نشانهای از عقبماندگی تلقی شد. این تغییر نگاه، تنها حاصل «تقلید» از غرب نبود بلکه بیشتر بازتاب نوعی سردرگمی درونی نسبت به تعریف معماری مطلوب و مدرن در جامعه ایرانی بود. پژوهش او پرده از یکی از نقاط عطف مهم در تاریخ اجتماعی معماری ایران برمیدارد؛ جایی که تغییر سلیقه، تغییر سبک زندگی و تحول سیاسی دست به دست هم دادند تا معماری سنتی از متن زندگی ایرانیان کنار گذاشته شود.
هشدار!
در گفتوگوی فراز با دو نماینده مجلس بررسی شد:
نگاهی به مواضع معاون جدید پزشکیان
بمناسبت سالروز شهادت پدر موشکی ایران
مورد عجیب میدان انقلاب